//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


-kite kawan-

hahax...x ade pape nak di cakapkan..so im just talk bout this la..hari ini aku dapat hadiah heppy b-day dari kawan tersayang ain suhana..aku suke sangat..dialah kawan yang aku ade..yang len pun ade gax..tapi nana(ain) niyh special skit bgi aku..bukan kekasih okey...just kawan..aduiiii..per lagi nak cakap yerk..ha!!! aku ade 4 orang kawan di kelas 2 budi..kiteorang mesti melekat antara satu sama lain..group kami dinamakan SASA..hahax..kami tukau skit jadilah SASAU..0h00h0h0hh0h..untuk group aku ngan nana adalah A.N.E..macm A.N JELL dlm he's beautiful tuh..hahax..nama2 kumpulan tuh diterbitkan melalui nama kiteorang sendiri..nak nenok gmbr mem aku..okey..aku tunjukkan... FIRST...(AIFFA-SIMATA BULAT)
dia niyh suke majuk orangnyer..tapi senang nk pjuk..kadng2 jer lah susah..dia ni cute orang nya..mata bulat..mata mcm apa dah aku tengok...orang nya pendek2 skit..budax laki selalu kacau dia..kasut dia niyh jenis longgar..so bdax laki akan pijak kasut dia then amik kasut dia..si epa niyh pun da menjerit.. SECOND...(AZIRA-SI TINGGI DAN SI PELAT)
azira ni orang nya tinggi..baik..heppy go lucky..x mudah merajuk..sporting..tapi dia niyh...kekadng mcm orang terencat akal pun ade aku nengok..hahax..gurau ja yer azira..ermmm..lagi,dia niyh kalau cakap mesti laju..n selau ade sebut perkataan yang salah..dia selalu buat kiteorang ketawa.. THIRD.....(SHEREN-SI GEDIX)
sheren niyh orangnyer agax mengade2 skit..bukan apew..menggedik dengan aku..hahax..bukan dengn lelaki..dia baik..boleh lah..di apun sepesen dengan si epa kuat merajuk..then,dia niyh cepat terasa..hahax..susah nk describe pasl sheren niyh... MY BELOVED KAWAN........(NANA-NICE GIRL..POLITE BUT LIKE A ANGRY BIRD)
sorry aku x ade gambar dia..so aku just upload gambar kekasih gelap dia si low ka seng..hahax..sorry nana..nana niyh orangnya putih..boleh tahan cun..tapi..kengkadang dia niyh kuat mukul oarang jugak..then..kadng2 mulut dia niyh terlaser sangt..sorry ain..dia niyh kawan ngan aku da lme dah..2 tahun la..termasok tahun niyh..but..kami x sama kelas cam tahun leps..so kami da x rapat sangt dengan dia..huhux..dah..tuh ajer untuk post kali ini..wasalam!!!

0 Blacky Whitie!