//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


Merlin + KFC + Roti Telur

Huhuh..
assalamualikum semua..saya ingin mmbicrakan tentang aya sedang yang lakukan..hehe..tengok tajuk entryu tuh tulis merlin an..korang sume mesti tahu hari ni ade cerita merlin..huhu..itulah yang saya sedang menonton sekarang nih..best kan cerita tuh..adventure sungguh..eheh..bab kfc pulak..sambil2 saya tengok merlin ape lagi layan ahh sambil mengunyah daging ayam KFC..huhu..Daebak!!!sedap..menjilat jari..hehe..yang membace jangan terliur pulak yer..kalau nak datng lah umah sayae..free jer sye bgi..untul roti Telur..hehe..bumi kita berputar kan..akan berlaku sinag dan malam an..ehh pe saya mengarut nih...?!ehhhh,sorry..pagi tadi saya bangun dari tidur turun bawah..nmpk sebungkus roti gardenia n telur sepapan..heheh..slurrrppp!!sedappp..saya pun gi bsuh muka ..hehe..menjalan kan misi membuat roti telur..saya pu pecah kan 2 biji telur..letak kicap sikit..then salut roti uh ngan telur..msuk kan dalam kuali..ehehe.bgi yang jenis diet jangan lah ltk minyak bnyak sangat..nanti gemuk plak kan..hehe..thts all guy.saya nk menikmati KFC dan layan citer merlin nih..K Bubye semuaa!!

D'Coret oleh Cik Qilah's

0 Blacky Whitie!