//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


:: MALU SAYA ::

Assalamualaikum ! huahuahua..hari nih,saya bengang dah 2 kali..huahua..first gara2 kawan sye minah tuh..kiteorang duduk kat depn sekolah waktu nk balik..ade seorang budax nih..comel..kiteorang ingat dea form 1 form 2..so kiteorng open je lah ,,thu2 jelha..perngai saye mcm orng gile..beria2 ketawa mcm orng gila..budax yang saya cakap tadi tuh pun join ketawa..then saye cakp kat member saye "eh,comel lah..jum kita angkat die jadi adik?" huahuahua..member saya ketawa je..kami ingtkn dea bawah kita orng..then si aminah nih tanya "dek,form bape?" hahahhaha..tahu tak budax uh jawba pe?mesti lah korang tak thu..saya ngan kawan sye je yang thu..dea kata "form 5" bahahahhaha...macam orng gile saya ketwa..saya dah tutup muka je..YA ALLAH malunya aku !! bengang gila..then kitorng duduk sebelah akk tuh..akk tuh kate..knp?sebb akk kecik ea?dea kate..kiteorng gelak2 jer..then saye sruh minah cakap nk tax jdi akk angkt?minah gi cakp betul2..hahahah..naseb baek akk tuh nak..huhuss..jadilah adik angkat akk tuh..nama akk tuh EKA..then tol bah datang..ini kali kedua aku bengang sebab.aku beria nih berlari nak dapatkn tempt duduk..sekli tok bah kata nnti..abh anta yang dekad dulu..fuhhhhh..punye lah malu aku kat situ..dah tergelak mcm orang gila..last tuh kiteorng mintak num akk tuh..then salam akk tuh..masuk kete balik rumahh..huahuahua..Pengajaran : Jangan nak memnadai kata orang tuh form 1 ke form 2 ke..Ingat..jangan buad andaian sendri !!! BUBYE

0 Blacky Whitie!