//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


1....2...3... Post !

Assalamualaikum !
haha..nak post pasal program saya hari ini..kuikuikui..manyak gile..kena kemas rumah, basuh pinggan, basuh baju, and gosok baju..dushh ! penat sehh..cuti sekolah tapi tax mcm cuti sekolah pun..sama je..rase penat jugak yang saye dapat..huihuihui..tak berbaloi lah.. =="
baru sebentar tadi saya medapat berita yang saudra seislam kita telah meninggal dunia dek ditelan ombak..iaitu tentera allah yang tak mampu kita lawan..salam takziah buat keluarga arwah..sob..sob..
baiklah..yang takde biarlah pergi..kita yang hidup harus teruskan kehidupan kita ini..jadi marilah kita sambung mendengar cerita sensasi yang seterusnya..(haha..berita ala-ala melodi skit)
hahaha..tamat sudah kisah sedih..kita ke cerita yang seterusnya..tentang budax tuttt..hahha..tak boleh sebut name die..kuangkuangkuang..saya tak jadi lah nk mintak tolong anis mengurat mamat tuh..hahah..gatalnya saya nih..huahuahua..kay,papejelah..saya penat nih..adoiii..ta sabar rasenye nak jumpa ayh saya nanti bila dia dah balik dari Hospital rindu ayh sesgt ! love u ayah...sobb..sobbb..(kembali menangis) hahhahah..haa ! lagi satu nak cakap sat..sesiape diantara follower2 saye or reader2 tersyg yang ade twitter follow saye boleh? 
hahah..follow tau..t saye kasi lollipop besar punya,,h0h0h0h
hati manyak senang ooo...HAHAHAH


# Dengan ini saya mengundurkan diri..ingat ?! "Elakkan Kontroversi Tingkatkan Prestasi,Berdiri di atas bakat sendiri" sekian sahaja daripada saya Keyla..Wassalm

0 Blacky Whitie!