//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


Ayahku Pulang :'|

Assalamualaikum !
hai all..di petang yang tak serupa ptg dengan panas..hahha..saya nk post..Ayah saya dah blik dari PPUM..:')    kurang sikit rase risau saye..tapi ayah saye dah kurus..kurus sgt..tak smpi hati nak tgok..sayu je muka ayah saya..nak meleleh air mata saye yang mahal nih..tskk..tskkk.. :'|
Tadi saya terdengr mcm ayh saye nangis..mesti die tgh terkngkn nasib die...dengan saye2 sekli nangis..ayah saye dah tak mcm dulu..ayah saya tak boleh ckp sgt..sebb belum pulih sepenuhnya..dah boleh jalan skit2..Alhamdulillah..saya bersyukur tersgt2..dengan kuasa allah,ayah saya makin pulih..  :')    tadi kawan ayah saya datang..dia hulur Rokok ...ayah saye tak boleh hisap..sebab ade maslh jntung..saye ngan adik beradek yang lain tak berni nk tegur..bangang tol kawn ayh saye tuh..sesuka hati die je..-,-     Apelah..hishhh..then diorng cerita2..tampak sedikit senyuman di muka ayah saye..terpapar wjh ceria..:')   hushhh ! naseb baek abg saye keluar tadi..kawan ayh saye hulur lagi sbtg rokok jhnm tuh..ayh saye tolak..:)   then abg saye kate 'dah2,jntung tuh' diam terus pkcik tuh..ape ke bangng nye..adesss..k lahh thats all..:)
# maaf saya terkasar bhase..

0 Blacky Whitie!