//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


Dush ! masalah-II --'

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia bagi semua Rakyat-II Malaysia..
huahuahua..Nak cerita pasal ptg semlm and malam tadi lah...hahah..petang semalam gi pasaraya,jumpa dengan Ayu kawan waktu sekolah rendah..ingatkn die tak ingat saya..rerupenye die ingat..dia siap senyum lagi kat saya..tapi kan..kalau tengok muka die tuh?mcm tak caye je..die tuh perangainya teruk..muka innocent punya..huahuahua..papejelah..then,saya gi cri barng nk bwa blik ke ****** korang thu2 jelah..macm orng gila saya tolak troli tuh..biaselah..budax jakun..hahah..jakun sekali sekala bykan selalu pun kan?hahah..kat pasaraya tuh jumpa kawan chinese saya si 'Karen' kuikuikui..dia senyum kat saya..tuh pun waktu saya dah cuit die..kalau tak..takde maknenye nk kenal saya..Dush ! pastuh balik dari pasaraya dah malam..ni semua gara-gara saya..cari barang lama sangt..kuikuikui..biaselah nak pilih yang bgush... --'
hahha..lepas balik tuh pulak..ngam2 perut saya dah menyanyi~~hahah..ape lagi pegi makan lah..Dush ! masalahnye Tom Yam dia rasenya dah tak mcm tomyam puns..ape punya chef lah masak cenggituh ! 
saya nak makan pun tak berselera..nasib baik ade Nasi goreng kampung Ayam fav saye tuh..kalau tak..memang tak makan lee...huhushhh..pastuh jam le pulak..diorang dok berarak macm kita sempena 'Chap Goh Mei' nihhh..Dush ! traffic jam la siall ! opsss terkasar pulak bahse,,
ape ke sengalnye..adoiii..kalau ye pon nk berarak jalan copat sikit lah..ni tak terkedek2 mcm itik ! 
sampai rumah..Dush ! baring terus..atas katil..terus sampai keLondon..hahah..that's all babe..
Then,pakcik saya buat lawak pulak..ade ke patut Thaipusem jadi Taik masam.. hahahha..tegelak macam orang gila saya..APTB lah pakcik saye nih..hahah

# sampai disini sahaja cerita saya kali ini..kuikui..maaf jika ade terkasar bahase.. ! love u all




0 Blacky Whitie!