//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


Macam-macam ado !

Assalamualaikum !
Haha..nak cite ape pulak hari ini yer? E-POP dah keluar !!!
arhhhhhhh! bestnye..saye nk beli..tapi mkcik saye tak kasi..adoii..bukn nye duit die pon..hahha..hurmmm..kempunan eden nak baco E-pop..kuikui :3
  Itu kita sambung nanti..yang ini saya nak cerita pasal hari2 paling tak best kat rumah mak ngah saya..huh ! ape yang saye buat sumenye salah takde yang betul..adoiii..Entah ape maslh die agaknya..tak memasl..huishh..dah lah tiap2 ari kne marah ! ngan sedre yang len tak pulak..ngan saye jugak dia marah..Pilih kasih ! gilah sane masuk program pilih kasih tuh..pilih yang mane mak ngah lagi suka..jgn nak pilih kasih kat sini k..ececehh kat blog berni lah ckp..depn mak ngah? dengar jelah dia dok marah2..bebel itu,bebel sane..mak ngah tak pnt ke mulut tuh? hahaha..kesian makngah..adesss ! 
Lain kali jangan marah2 aww..t tade sorang ank sedre pon nk dtg umah makngah ! huh..saye nak merajuk..hahhaha..childish nye saye nih ye..elehhh..sekli sekle..bukan selalu ye tax?
hahah..okayh we continued with the next story..tadi dlm kelas adoi..perut memulas2..saya tak boleh nak berdiri tegak..sakit sesgt/..merana saya sehh ! dah ta pasl2 cikgu dok manggil..'Keyla,awak nih knpe?tak boleh berdiri tegak2?' hahah..then pndng maut punya..dush ! saket je hati inii..hahah
Ape pun saya sangat2 suka hari ini..heee~~dapt jumpa semua pakwe2 cine saye..hahah/bukan betul k..on dream je..hahah..sorry saya mmng suka berngn..sebab orang tua2 kata..berangan nih kemungkinan boleh jadi kenyataan..mane lah tahu saya berngn2 tuppp! salah seorng jadi bf saye..huahauhauah..itu yang best tuh..smiley sentiasa saya nnti..orng tnye okwe ko sape? then dengan senang hati saya menjawab..pkwe aku budx cine..muahahah..ececeghh..poyo lah sial saya nih..opsss,terksr bahase..harap maaf ye..okayh lah korang..syaa nk pi mamam..muahah..nk join meh lah..saya belanja..duit senri k..:)

#kbai !  

0 Blacky Whitie!