//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


Nothing's Over

                                        Assalamualaikum !
             HAHA ! saya dah lama tak update Blog..Bukan ape line broadband nih macam siput
                              tuh yang lambt sikit update..kuikui..nk mencoret sesuatu
tetapi malas bebeno nk menaipnya..ponat dah..hahah..nk cakap yang ayh saye dah elok sikit dah~~
                        ALHAMDULILLAH...bersyukur saya ke hadrat illahi...
sebab dah perkenankan doa saya..sekarang saya boleh lah tersenyum sikit..hehhe..
      okayh enough of the sad story..saya nak bercerita pasal Redsox Boston..woahhh..
                        best gileh ahh kat group tuh..tapi semuanya sombong2..huahuahua..dekat situ ramai jugak budax hensem..kuikuikui..gatanya saya nih eak..kuangkuangkuang..
dekat sekolah saye popular rerupenye Redsox Boston nih..kat dalam kelas saye.. budax lelaki tulis besar2 REDSOX BOSTON..terbaiklahhh diorang nih..sayang diorang..eee.yerkkk..langsung tak syg..nk muntah plak..heheh...sambung2..saya kan budax perfect score..hari itu ade perjumpaan dengan ibu bapa..bersertakn dengan penyampaian sijil anugerah..sedih sgt saye..semua orang ibu/ bapa dtg..saya sorang je..Ibu saya jaga ayah saya yang tengah sakit tuh..nk suruh kakak saya..kakak saye pun kat sane jugak..hurmmm..saya naik pentas seorang diri..sedihlahh..

# OKAYH  Bubyee ~~

0 Blacky Whitie!