//blacky whitie!
Bonjour Fellas!



ALOHA, Erathlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice at here.

Navigate!

Diary About Links

Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


Story-morry

Assalamualikum !
Ohoooohoi ! pe kabo sume? sehad? saya pun sehad..kuikui..sat gi dah nak pi sana dah..dush! penat mehh..hahah..takpe itu kita story nanti..now , nak cerita pasal  Bluefox Rainbow..
tadi saya dok sebok tkn notify berjuta tntng die lah..nk cari gf tapi tak jumpa..hahah..korang thu jelah saya nih gatai skit..dok sebok tayang name kat situh..die tak layan pun..layan cuma gitu2..hahah..konpem lah kalau ade buat pemilihan aku tak dapat..sobab nyo,dia tuh tak boleh lupakan keaskih die yang dulu..kire Ex die lerr..nak buat lagu mana..bukan rezeki..tengok tah bahase mne aku paki tibai je nih..saya dah mereng tambah sewel tambh dengan malu nye tadi tuh..Dush ! adesss..mmng ape pun tak boleh lah.. hahahah..nynyettt betol !hari nih dapt kaka angkt bwu..huahuahau..saye nih tak de keje agaknye yerk..asyik2 kaka angkt,abg angkt,adik angkt..hahah..nak wat cmne dah diorang tanye "Siapa nak? " saya pun nak jelah..hahah..tak salah pun..dahlah..nk pi kemas barang..sat gi nak balik dah..adiosss !

0 Blacky Whitie!